fredag den 29. juni 2007

Kom hviledagen i hu...




...også selvom det ikke er søndag...


Efter alle de mange oplevelser den sidste uges tid var vi vist ved at være mætte alle sammen... Som David skrev tidligere har vi indlogeret os på et lækkert sted... med pool'er i massevis, spabade, dampbad og sauna... og for 10 US$ ekstra fik vi den flotteste udsigt over en flod...faktisk har vi terrasse lige ud til floden.

Signe proklamere straks hun vågnede i morges at hun ville ha en fiskestang, vi andre syntes hun var tosset og at det var lidt spild af penge, men endte med at give os... Hun har nu stået nede ved floden i 4-5 timer og har fisket og fisket og alt fra skinke til jelly beans (en slags vingummier) er blevet prøvet som madding :o)


Som i kan se på billederne så har dagens anstrengelser givet resultat. Hun fangede en flod-mudderkrebs... Eller rettere, hun lokkede den ind på lavt vand med skinken og så vadede farmand ud og fangede den... Stor jubel :o)

David forsøgte ihærdigt at holde hviledag med en film fra pay-per-view på tv'et, det var ikke helt nemt eftersom der hele tiden skulle hentes fiskekroge i diverse træer eller på bunden af floden.


Imens sad Mathilde og jeg i en solstråle og løste opgaver i en bog om usa's geografi. Hun bliver så klog... Jeg er imponeret over hvor meget engelsk/amerikansk de allerede har fanget. På ranch'en nægtede Signe først at lege med de andre børn, for det kunne man i hvert fald ikke når de ikke kunne forstå sproget.. Jeg prøvede at forklare hende at børn altid finder ud af det alligevel, men den slags kan ikke forklares og efter et par timer gik legen lystigt. Endnu en succes oplevelse af de gode :o)


Jeg kiggede på DMI.dk i går og jeg misunder jer absolut ikke det danske vejr lige nu... I går aftes kl 8 sad jeg i bikini ved den udendørs pool og nød de sidste solstråler.. Dejligt lunt.


I morgen skal David og ungerne ud og bjergklatre, spørg mig lige om jeg er misundelig, men jeg må hellere passe på baby så jeg har indlogeret mig på en af de mange lokale skønhedssteder i stedet for.

Dagens program:

Først en times mom-to-be massage

derefter en ansigtsbehandling

så makeup (normalt ikke ok lige efter en ansigtsbehandling, men de bruger et super mærke som er ok)

og tilsidst ½ times manicure...

Ja, jeg fik manicure for et par dage siden, men... i tror det er løgn... vi havde købt noget solcreme på spray... det stank af hårspray, men hva'f.. vi brugte den alligevel. Lige indtil jeg smurte ungerne ind i den dagen efter jeg havde fået min fine franske manicure og den OPLØSTE neglelakken... Det er nok det sygeste jeg nogensinde har oplevet med et produkt der er beregnet til at komme på kroppen. Behøver jeg skrive at den røg direkte i skraldespanden ?!?!?


En sjov ting herovre er at en standard ansigstbehandling hedder European style, hvorfor ved jeg ikke men det må jeg spørge hende om i morgen. Almindelige massage hedder Swedish massage (ikke at forveksle med svensk massage som i DK er noget helt, helt andet som denne sobre blog absolut ikke beskæftiger sig med!)

Jeg ser virkelig frem til et par timers forkælelse og skal selvfølgelig nok gi en detaljeret beskrivelse senere...


Til Diana: Jeg er ikke træt mere, heldigvis! Så det er bare dejligt.


Nå, om lidt kommer roomservice med vores aftensmad, alle nægter at forlade vores værelse idag, så jeg vil slutte nu :o)


Ha det super... Savner jer :o)


Maria

2 kommentarer:

  1. Hej Med jer

    Får i ikke længere noget cola? ;-)
    Ferien er endelig over os, hvilket var hårdt tiltrængt - de sidste 14 dage har bare stået på skemalægning - og det ville bare ikke gå op :-(
    Min fødselsdag /bryllupsdag gik med at sidde på min vicers kontor fra kl 08.00 -19.00 foran computeren for at knække nøden.
    De sidste ændringer blev fortaget torsdag - så det var i sidste øjeblik.

    Sidder nu her foran computeren lørdag formiddag, med en mærkelig fornemmelse i maven - HVAD FAEN SKAL JEG NU LAVE hehe men jeg finder jo nok på noget ;-)

    Onsdag i næste uge står den på "mandehørm" sammen med to kollegaer hvor vi skal spise og se DIE HARD 4.0 mens resten af familien er til festival (Yipeekaiaaa m..... ......)

    I siger at man skal komme hviledagen i hu - den vil jeg tage til mig de næste 6 uger (oooraaa)

    hold jer muntre

    T

    SvarSlet
  2. Hej Med jer

    Får i ikke længere noget cola? ;-)
    Ferien er endelig over os, hvilket var hårdt tiltrængt - de sidste 14 dage har bare stået på skemalægning - og det ville bare ikke gå op :-(
    Min fødselsdag /bryllupsdag gik med at sidde på min vicers kontor fra kl 08.00 -19.00 foran computeren for at knække nøden.
    De sidste ændringer blev fortaget torsdag - så det var i sidste øjeblik.

    Sidder nu her foran computeren lørdag formiddag, med en mærkelig fornemmelse i maven - HVAD FAEN SKAL JEG NU LAVE hehe men jeg finder jo nok på noget ;-)

    Onsdag i næste uge står den på "mandehørm" sammen med to kollegaer hvor vi skal spise og se DIE HARD 4.0 mens resten af familien er til festival (Yipeekaiaaa m..... ......)

    I siger at man skal komme hviledagen i hu - den vil jeg tage til mig de næste 6 uger (oooraaa)

    hold jer muntre

    T

    SvarSlet