søndag den 24. juni 2007

Tak for alle kommentarene

Til Helena og Jeppe - tak for di i ville passe vores fisk. vi savner også jer. vi ville også ønske at i var har sammen med os til at opleve tingene med os. håber i hade en god sankthans. got du fant dit p.ambånd. kærelig hilsen titi og sitse :-) ps. er jeppe stadig helt væk i Warcraft ???

Til Diana - Hehe må jeg først lige kondolere med det mystiske tab af dit ældste barn.. Det var jo tragisk :-) Og nr. 2 ja for den da vi må da have sendt maria afsred ud på noget skøndheds halløj.. Hun har ellers gået checket ud alt hvad der var i seattle.. Hair and Nail saloner ligger jo på hvert gade hjørne (ved siden af våben og liqour store) så der er masser af muligheder.. Skal nok skrive om det når hun har været på en.

Til Thomas - Ja det er jo uhørt med denne pladder i sådan et seriøst medie som det her ikk... :-) Hør du nævnte noget med letpåklædte damer og det er jo et felt vi slet ikke har bevæget os i endnu.. Straks vil jeg benytte først kommende lejlighed til det.. :-)

Til Rose og Clara - sig til jeres far at min far er helt vild med vores kæmpe bil. :-o nu tør han at køre mer er 20 km/h han siger at vi skal have sådan en når vi kommer hjem. så i bål til sakthans.???

Til Farfar og Lone - Hej papa hovrdan gik sjælland rundt ??? Vandt i klasse løbet ?? Var der mange Ballader med ? Og til lone pigen var det godt med en fri weekend :-) ??

Til Bessefar - har du haft atene med til sakthans.? der er dejligt i USA. vi glæder os til at fortæle mere når vi kommer hjem.;-) hilsem titi og signe

1 kommentar:

  1. ja det er han det er rat ireterende. i denne uge har jeg nede i min fløj pusægt om den lille havfrue jeg er i gang med en tegning af en af hindes søstre så dt er meget sjovt så vi hørte historien og sang en sang som mathilde også har hørt så har min fr jo fødselsdag i morgen så vi hr været ude af spise fortæl mig nu alt hvad i laver og har lavet men klokken en ikke så meget henne hos jer den er faktis kun 06:05 linse

    SvarSlet