søndag den 24. juni 2007

Nyt Kort


2 kommentarer:

  1. Hej unger, -

    Man bliver jo helt forpustet af alle de indtryk.
    Mount Saint Helen er der flere af rundt om i verden, jeg mener også der er et i Sinai. Men det I nævner, var det det der var i udbrud i begyndelsen af 80’erne?

    Selvom jeg altid har været kritisk m.h.t. colaer i alle dens afskygninger er jeg nu pludselig begyndt at se på Coca Cola med andre øjne. (I min ungdom var de jo bandlyst fordi de ikke betalte skat – multinationalt selskab. Men med alderen bliver man jo mere ”large”, - og tørstig ikke mindst). Så jeg er enig i at flaske Coca Cola er en pragtfuld drik når man er rigtig tørstig. Og bundskjuleren i en lunken 2 l plastik Cola når man er tørstig om natten, er noget af det værste man kan hælde ned i halsen.
    Men jeg har et spørgsmål af opklarende karakter til din 4. plads: Dansk 33cl dåse.
    Jeg går ud fra du mener den der er tappet i Fredericia, men er det den med det runde hul i dåsen eller det lidt mere ovale? Og hvad er i øvrigt forskellen?

    M.h.t. Hot Dog. Forget it!! Eller forsøg bare én gang mere for at blive bekræftet. Men nøjes med at købe én til deling i første omgang! Det andet er spild af US$. (Apropos US$: TMG = 1.71!) Gå i stedet efter en T-bone. Og hvis I støder på et menukort der indeholder Cesar Salat, så BUY!
    Fortsat god tur.

    SvarSlet
  2. hi jeg kan se i nu er rejst videre så jeg håber cala jagten forsætter for det er lidt for sjovt at høre jeres kommentar om dem!!!
    endu engang LInse

    SvarSlet