onsdag den 4. juli 2007

Spa og lige et par hilsner :o)

Var jo i spa den anden dag mens David og ungerne var ude og klatre... Må vist hellere få skrevet lidt om det.

Stedet var hyggeligt og pænt... Næsten for hyggeligt... Virkede lidt ind i mellem som om de ansatte havde mere travlt med at snakke med hinanden end at være der for gæsterne...

Startede med en gang dejlig massage... gravid delen af massagen bestod af nogle puder jeg blev "klodset op på" så jeg også kunne ligge på maven og få masseret ryggen. Det var super dejligt og rigtig afslappende, men skal jeg være helt ærlig så er jeg mere til en god gang rigtig fysiologisk (idræts-) massage i stedet for tøse-kosmetolog massage... De tager lissom ikke ordentligt fat... Men afslappende det var det.. Faldt næsten i søvn.
Så var det tid til ansigtsbehandling. Kan godt være den hed european style, men den lignede ikke noget jeg havde prøvet før. Normalt består en ansigtsbehandling af afrensning, (evt damp) maske og massage plus/minus et par småting... Her virkede det som om hun rensede huden 5-6 gange, de første 3-4 imens dampen kørte og så tilsidst en maske... sjov oplevelse og en dejlig blød hud bagefter.
Så fik jeg lagt makeup på amerikansk... AAALT for meget... det var næsten som at have en maske på og ungerne kunne næsten ikke kende mig bagefter,,, Hihi... Men det var nogle søde farver og sjovt at prøve.
Tilslut skulle jeg ha rettet op på mine negle efter deres uheldige møde med psykopat-solcremen... Så jeg fik en ny fransk manicure... i virkelig dårlig kvalitet... Den holdt kun i 2 dage... ØV!

Alt i alt en dejlig afslappende oplevelse.

Amerikanerne er superservice mindede, men ofte kun på overfladen... Jeg tror endnu ikke vi har oplevet at bestille mad og har fået det hele eller det rigtige første gang (og SÅ besværlige er vi altså heller ikke!?! hihi)
Samme oplevelse på spastedet... Jeg ville gerne købe 3 produkter, den søde dame pakker dem imens jeg fik ordnet negle og da jeg skal betale og tjekker dem er 2 ud af 3 produkter forkerte. Jeg kan ikke helt finde ud af om hun bare ikke hørte ordentligt efter, eller om det er en "falsk service" altså en"vi har ikke lige det hun bad om, men i stedet for at sige desværre giver vi hende det vi har der ligner mest" - Jeg ved det ikke...

Og så lige et par hilsner/ kommentarer tilbage :O)

Hej Mor
Lyder hyggeligt med Petreas fødselsdag, hvor er det sødt at Clara synes i har været i afrika :o)
Jeg havde helt glemt at der er en betalingsbod ude ved knudshoved, så nogen steder kan det lade sig gøre... Der er så mange smukke steder herovre som jeg godt kunne unde dig at se, du ville elske naturen herovre (det gælder også dig Diana!) Bjergene var en fantastisk oplevelse og painted hills var nærmest helt overnaturlige... At se stillehavet var for vildt... Tag vesterhavet som er utroligt - og gang det så med 10... Det var bare så stort...
Vi har mange pauser på vores motelværelser for vi oplever så meget der skal fordøjes hele tiden.
Vi har fundet ud af at vi skal huske at de "små" oplevelser kan være ligeså meget eller mere værd end alle de store... At samle muslingeskaller i vandkanten var en superhyggelig oplevelse den anden dag og lige hvad vores overlæssede sansesystem havde brug for.
Mathilde og Signe er fantastiske til sproget allerede... De betaler selv i butikker og taler med folk... På deres eget søde dansk/amerikanske :o)
Hils Rose og Clara og Mikael mange gange....
Kram
Maria

Hej Diana
Er det holdt op med at regne i Dk eller er det stadig efterår ? Ville ønske jeg kunne sende lidt solskin hjem til dig (og alle jer andre) Vejret er dejligt herovre... Dog en smule køligere nu vi er kommet ud til kysten, i forhold til inde i landet.
Hvornår var det i skulle afsted til Tyrkiet ? Og hvor endte i med at skulle hen ? Fik i købt billettterne mens det stadig var solskin og de var billige?
Kram

Hej Jules
Mave er der ikke så meget af endnu, men David skal nok tage et billede til dig og lægge på så du kan se den...
Håber du har den god sommer
Kram

Også rigtig mange hilsner og kram til alle jer andre der læser med :o)
Jeg savner jer og ville ønske i var her og kunne dele alle oplevelserne med os for det er fantastisk.

Kram
Maria

1 kommentar:

  1. Hej Maria... og Mathilde og Signe og David... tak for hilsnen og krammet.. ja det er vilde oplevelser i er ude for og vi nyder at følge med..og Claras og Roses bemærkninger når vi ser billeder er så.. søde ... der var billedet af bjerget.. og Clara siger: "der er bjerget jeg fik af Mathilde og du fik et andet billed Rose".. De har sendt brev til julemanden og ønsket sig vinger så de kan flyve over til Mathildeog Signe....
    De kærligste hilsner fra Rose, Clara og mor

    SvarSlet