onsdag den 4. juli 2007

Yours Truely i chok tilstand - Cola Jagten


Har fundet den fedeste lille 50'er cafe. THE HOTROD GRILL. Allright det holder. Biler holdende inde i cafeen. Desværre kommer vi kun til at sidde baggage rummet da der er fyldt da vi ankommer. Men ok det holder. Vi bestiller. Der er mange ting på menuen. Altsammen uvæsentligt for denne klumme undtaget cola sektionen af menukortet. Ser her falder Yours Truely, Undertegnede, 7-9 member, udsendte i den gode sags tjeneste, -- over noget nyt. Ja folkens Jeg bestiller den straks. Med et smørret grin om munden til servetricen. Nu har jeg fanget en fejl på hendes menukort er jeg sikker på. En CHOCOLATE-COKE. Så'grne, one chocolate-coke comming up. Damn nu er jeg spændt.

Blir serveret, som alle andre drikkevarer her i cafeen, i deres store røde 0,75 l plast glas. Hmm kan ikke se noget forkert ved den. Ligner cola med sugerør. Smager ......

BAM. Det var dog gyseligt. Rammer mig som 'a ton of bricks'. Det er bare ikke sandt det her. Jeg undersøger glasset lidt nærmere og jo.... I bunden er der simpelthen fyldt et par store skefulde kakaopulver (sådan noget o'boy til mælk) puttet isterninger på og fyldt op med tynd 'draft coke'. Jesus. Det er hærværk. Det mener de ikke i alvor. Jeg rør rigtig meget i den til kakao pulveret er helt væk. Sidder lidt og kigger. Thomas hopper ikke frem bag disken og siger 'der fik jeg dig-det var bare gas'. De mener det sgu. Det smager den kun værre af. Suk.. Kan ikke engang få en tredie del ned. Selv ungerne vil ikke vide af den efter første tår. Suk. Jeg bestiller en "rigtig" cola og blir hånet af ungerne for ikke at drikke det jeg selv har bedt om. Er helt nede i kulkælderen. There's a first for everything. Selv det værste Aldi cola kan man da drikke for at sætte gode miner til.. Men ikke den her. Under en trediedel.

En træt og hårdt prøvet 7-niner siger godnat.
Goodnight Denmark - whatever you drink -dont drink this

1 kommentar:

  1. Kære udsendte

    Tro mig når jeg siger, at jeg nok er en drillepind og mesterdisser, men jeg mener ikke, at jeg hverken har sadistiske tendenser eller hang til at udøve terrorvirksomhed - jeg tænker her på en kommmentar om at du ventede at jeg skulle hoppe frem bag disken, efter at du havde prøvesmagt en kakao-coke yrrrkk. Du har min største medfølelse og sympati i den svære stund (NOOOOOT)
    hehe.

    Jeg må sige at under din artikel om besynderligheder i staterne kunne man have medtaget amerikanernes perfide hang til at ødelægge de ædle dråber.

    Håber at du og resten af familien må komme jer over chokket ellers er det måske på tide at opsøge noget, som man så tit hører i amerikanske serier, en "Shrink" eller "teraphist" ;-)

    T (mitglied von die manschaft siben-neun)

    SvarSlet